söndag 24 januari 2016

Spegel, spegel, på väggen där

Kom på att jag inte har visat mycket från hallrenoveringen. Och det var ju ett tag sedan vi gjorde den... Men har man ett störigt moment kvar som sabbar hela rummet så är det inte så kul att visa upp det.
Mitt problem är proppskåpet, och jag orkar inte riktigt ta tag i det. Det sitter konstigt och det finns ingen enkel lösning för att "försköna" det.
Jaja, i sinom tid.
Men ni kan få titta på min spegelvägg!


Spegeln längst ner till höger hade jag redan hemma, och de andra letade jag upp i diverse second hand-affärer.
Den ovala längst upp till vänster hade en spricka längst upp, men det löste jag genom att klistra på några träkulor.
Sedan sprayade jag alla i samma färgnyans. En nyans som ligger ganska nära väggfärgen, men som är mycket ljusare.

Tycker det är fint! Udda är bra!

5 kommentarer:

Bibbis blandning sa...

Min pappa byggde ihop en låda som han tapetserade på utsidan. Den hängdes sedan över proppskåpet. Det blev jättefint. Ett tips bara.
Speglarna var jättefina.

Anonym sa...

Så fint! 😊 Nina

Emilia sa...

Så fin spegelsamling!

lopplisa sa...

Vilken mysig hall att komma in till! Gillar kulören skarpt!! Och speglarna!

Katarina sa...

Första gången jag ser spegelramar som går så ton i ton med väggfärgen, gillar det massor. Om jag bara hade en väggsnutt över så skulle jag härmas med detsamma.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...