torsdag 23 maj 2013

Vill också!

Det är skojigt att fylla i listor.
Fast man egentligen inte har tid.
Jag hittade listan hos Hedvig, så när pyret och den sjuka katten halvsov passade jag på!

Vem är i rummet med dig just nu? Mannen, pyret och Tyra

Vem skickade du senaste sms:et till? Finaste vännen Jenny

Vem saknar du mest just nu? Min älskade mor♥

Var är din mobil just nu? Bredvid mig

Vad var det senaste du åt? Hemmagjord pizza

Vad ser du mest fram emot just nu? Trädgårdsarbete!

Om vad tänker du just nu att “näe, jag vill inte”? Hänga upp tvätten. Gå upp ur soffan överhuvudtaget .

Vems hem var du senast i (ditt eget räknas inte)? Mannens dotters.

Vad står på ditt “schema” idag? Varva ner, amma, äta mer, virka, byta blöja, hänga tvätt och antagligen vagga bebis. Samt få bebisen att sluta slicka på mitt knä…

Vad finns till vänster om dig där du sitter/står just nu? Två kuddar, en bebis och en handduk.

Om du tittar rakt fram, vad ser du då? Tvn.

Vilken blogg besökte du senast? Hedvigs!

Vad vill du helst av allt göra just nu? Sluta titta på kampsportsfilmen som mannen satt igång.

Om du fick välja en “superkraft”, vilken skulle du välja och varför? Jag skulle nog vilja kunna vifta med ett trollspö och förvandla saker. Då skulle jag göra onda människor snälla och misskött natur frisk igen.

En låt du gärna lyssnar på om och om igen just nu? Strövtåg i hembygden med Mando Diao.

Härligaste ljudet just nu? Pyret som pratar och skrattar ♥

Något du skulle vilja lära dig? Stämma pianot, OCH att bli mindre stressad.

Tre saker i din väska: Blöjor, vattenflaska, bebiskläder.

Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu? I hemmets trygga vrå där jag befinner mig just nu.

Nattuggla eller morgonpigg? 50/50

Det första du tänker på när du vaknar? Vad är klockan?

Vad spenderar du helst pengar på? Helt ärligt sånt som är miljövänligt, som second hand-fynd.

Vem kramade du senast? Min pappa.

Vem pussade du senast? Pyret.

Vad är du rädd för? (För egen del.) Att bli ensam.

Vad gör dig glad? Pyret, trädgården, virkning, min man och vännerna på Barbacka. Katter, kreativitet, återbruk och bra deckare.

“Pryl” du saknar mest just nu? Definitivt en hushållsmaskin!

Favoritglass? Glass med kaffesmak eller romrussin. O glass från Otto & Glassfabriken.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...