fredag 12 oktober 2012

Häng med!

Det är helt underbart att läsa alla fina kommentarer från er!
Häftigt att både kända och okända personer tar sig tid att lyckönska :-)
Tacktack♥

Nu börjar jag känna mig riktigt taggad inför denna resa, och taggad att ha er med mig!
Det känns liksom ännu mer roligt att kunna dela denna tid med er.

Och jag har nu sett till så att det finns ännu ett sätt att hänga med mig här på bloggen, jag har nämligen skaffat mig en qr-kod.
Skannar ni den med mobilen så kan ni läsa mina inlägg på det viset också!


Den ligger även permanent här på bloggen, lite längre ner i den vänstra spalten.

Tyvärr så har ju gadgeten för Google friend connect försvunnit härifrån.
Det är tydligen så att den numera bara går att lägga till om man har en dynamisk vy på bloggen.
Kanske ändrar jag det någon gång, men just nu behåller jag det utseende jag har.
Men det går att lägga till sig som följare ändå.
Ovanför bloggtiteln finns det en lite meny där man kan trycka "följa", om man vill det.

Så jag hoppas bara att vi ses mer framöver!

2 kommentarer:

myzpyz sa...

stort grattis :)
underbara nyheter är det sannerligen!
kramar o kärlek

Black Iris sa...

Men ojoj vad jag missat här då.. Tårarna rann när jag läste ditt förra inlägg.. Jag önskar dig all lycka nu och hoppas att inget mer skrämmer dig eller får dig att misströsta.

Kram till dig
Maidi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...