onsdag 1 augusti 2012

Sommarrea!

Jag har liksom insett att jag inte orkar med några marknader detta året. Det får vara helt enkelt.
Men så har jag inte haft lust att blogga heller. O jag virkar inte jättemycket heller.
Men något måste jag ju hitta på här!

Så jag kör lite sommarrea på några utvalda produkter!
Vissa är rejält nedsatta, så passa på att fynda :-)

Det finns en länk till respektive produkts ursprungliga blogginlägg, på de som jag har bloggat om tidigare alltså :-)

Lapptäcket Signe 75x55 cm: 150 kr inkl frakt: SÅLD



Pulsvärmare i mohair: 75 kr inkl frakt:




Blå uggla, 105 kr inklusive frakt: SÅLD



Blå och rosa sjalar, i mjuk mohairblandning, 150 kr inkl frakt:

Rosa SÅLD


 

Stor beige sjal i ull och viskos. Härlig lyster! 175 kr inkl frakt:



Fin rosa hjärtgirlang i ekologiskt bomullsgarn. 7 stycken hjärtan. Längd ca 195 cm. Hjärtanen är flyttbara, så längden kan anpassas! 75 kr inkl frakt:



Ser ni något ni gillar så skicka ett mail till mig på majafiff(snabela)hotmail(punkt)com.
Ja, o så får ni byta ut (snabela) mot @ och (punkt) mot en .
Undrar ni något mer om grejorna så bara fråga på!

Och det är dessa priser som gäller, så bortse från priserna i butiken tills jag hunnit ändra det!
Jag läser era bloggar ibland, men hänger inte med så flitigt. Men jag finns kvar!
Kram

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...