fredag 30 december 2011

Värsta hysteriskt färgglada mobilfodralet

Jag har virkat ett mobilfodral till min kära kompis J.
Hon fick själv välja färger, och det skulle helst synas mycket så hon hittar mobilen lätt :-)

Man kan väl säga att det nog hade blivit svårt att göra det mer färgglatt än såhär!
Hello hysterisk tuggummi-inspirerad färgkombination a´la 80-tal!


Det är inte ofta jag virkar nåt såhär färgglatt, så det var riktigt kul.

Och när hon kom hit och hämtade fodralet så hade hon värsta fina rosa nagellacket, och det matchade så fint så jag var tvungen att ta en bild:


Piffigt!

Det blir ett lugnt nyår för mig. Det hade det nog blivit ändå, med tanke på omständigheterna.
Men nu har jag dessutom åkt på en öroninflammation, och känner mig lite smått låg.
Varför ska allt skit drabba en samtidigt?
Tur jag hade nåt så färgglatt att visa er idag i alla fall!

Gott nytt år önskar jag er!
Hoppas vi ses nästa år ♥
Ni är så fina!

21 kommentarer:

Emma sa...

Det blev ju jättehärligt! Virkade ett liknande förut... men det försvann mystiskt under en promenad när jag pratade i telefonen. Hittade det aldrig mer trots att jag vände om...
Gott nytt år!!

Annika GW sa...

Värsta fräckaste mobilfodral! Gott Nytt År! / Annika

Anelma handarbetar sa...

Mobilfodralet = en riktig läckerbit.

Krya på dig.

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR.

Kram Birgit

Sanna sa...

Läckert! <3

Hoppas du kryar på dig snart gumman.. <3

Gott Nytt År!!
Kraaaaam
Sanna

Helena Högberg sa...

Gott nytt år!

Britta sa...

Läckert mobilfodral!
Jag önskar dig ett Gott nytt år och hoppas att du snart kryar på dig!

Lena sa...

Vill bara önska dej ett GOTT NYTT ÅR !

Erica Bessant sa...

Fniss, vilket galet men glatt fodral! Hoppas att öroninflammationen går över kvickt.

Gott Nytt År!

Carro sa...

Härligt färgglatt =)
Krya på dig!

Gott Nytt År!
Carro =)

Maria sa...

Riktigt läckert! Man blir glad av det! Gott nytt år till dig!

Susilull sa...

Krya på dej!

Kram och Gott Nytt År!

Unknown sa...

Härligt med färger. önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR kram Beijan

Hedvig sa...

En riktigt stor nyårskram översändes härmed! :)

Christel Wijk sa...

Häftig mobilfodral. Gott Nytt år. /Christel

Catty sa...

Ja visst är det typiskt. Krya på dig! Tack för ett roligt blogg år, ser fram emot att följa dig under nästa år också :) gott nytt år, kram

Fröken Eko sa...

Gott nytt år!

Sanna sa...

SV: Mmm ibland finns värsta fynden på dom mest otippade ställerna.. ;) hihi..

Önskar dig en god fortsättning! <3

Kraaaam
Sanna

Lilli sa...

Ett roligt och glatt mobilfodral :) Jättefint! Önskar dig allt gott nu och framöver!

Petra / Popetotrora sa...

Färgglatt och härligt!

Gott Nytt År på dig och hoppas du kryar på dig snart! //Petra

Annika Berg sa...

Tjusigt!! Och gott nytt :)

Emma sa...

Tjusigt! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...