fredag 28 oktober 2011

Avslut av auktion nummer tre

Jag avslutar den pågående rosa auktionen ikväll 22.00.
Den som har det ledande budet just nu är Lena S ifrån Örebro, som har bjudit 275 kronor.
Så är det någon mer som vill passa på att buda hem det fina förklädet så har ni några timmar till på er!
(Och Lena, du får gärna lämna en mailadress så jag kan då dig om det blir du som vinner)

Jag ska försöka under dagen att sy på det rosa lapptäcket som jag tänkte avsluta auktionerna med.
Det måste bli klart väldigt snart om jag ska hinna lägga ut det och få in summan för det innan den 3e november.
Det är den sista dagen att sätta in pengar som ska till rosa bandet.

Jag försöker ändå att hålla på med lite handarbete här hemma just nu, för det känns bra att ha något viktigt att göra.

TACK snälla ni för att ni har skrivit så många fina kommentarer till mig!
Det kommer att bli en väldigt tuff tid för mig och mina närmsta framöver, och alla värmande ord och tankar hjälper till.
Det gör verkligen det! ♥Tack♥

Men som sagt, den rosa auktionen med förklädet hittar ni här.

1 kommentar:

Black Iris sa...

Förstår så väl att du vill pausa nu ett tag. Jag läste just ditt förra inlägg.
Tänker på dig och de dina och sänder varma kramar..

Maidi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...