söndag 29 maj 2011

Värsta, värsta, VÄRSTA fyndet!

Åh, vad jag är glad! Jag har gjort värsta second hand-fyndet idag :-)
Kolla, kolla:
En nystmaskin! Tjoho!
I orginalförpackning!
Och vad fick jag betala? Jo, 30 kronor :-)
Tänk att ibland springer man på det där guldkornet, som belönar en för alla de där loppis-rundorna man har gjort.

Lycka!

Jag vet nu att det har varit problem med att kommentera.
Testar att lägga upp inlägget igen, + att jag har ändrat några av inställningarna för kommentarerna.
Så testa gärna att kommentera nu, jag hoppas det funkar!

18 kommentarer:

Fiff sa...

testing, testing

mosteringalisa sa...

Försökte kommentera ditt inlägg igår men lyckades inte.Hoppas det går bättre nu.Dina virkade rutor är underbart söta och vilket fynd du har gjort!

Maria sa...

Grattis till fyndet! Vilket kanonpris! Den kommer du säkert att ha mycket nytta och glädje av. Kram!

Black Iris sa...

Testing, testing, ja nu verkar det funka...

Kram på dig
Maidi

Mmatilda sa...

Det var ett verkligt fynd du gjorde där! Jo jag provade också igår och konstaterade att din blogg var okontaktbar.

LadyNight sa...

Attans, som jag försökte att kommentera igår! Nu är det tydligen min tur att inte kommentera, vissa bloggar går fortfarande inte :/

Nåväl. Vilket fynd! Woho! Det är ju en sådan där man riktigt går och drömmer om att hitta. Och en gammal stickmaskin möjligtvis. Bra fyndat :)

LadyNight sa...

"..att inte KUNNA kommentera" ska det naturligtvis stå >.<

Ingmarie sa...

Men hallååå..... Vilket fynd !
GRATTIS på dig .
Då vet man nu var man kan få nystat garn...
Det kan då verkligen löna sig att gå på Loppis ...
Ha det bäst och nysta på !

Misemor sa...

Så bra at det fungerer, og takk for mail. Koselig!
Ha en fin kveld videre.
Klem Misemor

Anki sa...

Vad roligt! Å så himla praktiskt. Man blir så himla glad när man gör såna användbara fynd. Mitt, hmmm, fynd från återvinningen igår blir man också glad av, men mest för att den är så konstig ...

Anonym sa...

Hej Fiff!
Jo, det kan man verkligen kalla ett fynd! 30kr för en nystvinda!
Bloggsvar har ju uppgraderats och inte funkat riktigt, så jag tog bort det så länge. Men tänkte lägga in det igen, fortfarande glad och tacksam för din hjälp :)
Må gott! virkpia

Eva sa...

Grattis!
Jag har en, inköpt för inte så väldans mycket mer för många år sedan. Toppen både när man repar upp och när man nystar nytt.
Superfynd helt enkelt:)

Madeleine sa...

Hurra! Lyckliga äro dom med nystmaskin! :D

mary-ann sa...

vilket kap :))

Tyg och otyg sa...

Jag försökte också förgäves kommentera häromdagen. Det var verkligen ett bra fynd, tror de kostar typ tio gånger så mycket nya.

Erica Bessant sa...

Avundsjuk! Vilket fint fynd och vilket flyt. =o)

Bland nystan o papper sa...

Vilket superfynd!

Pixi sa...

Vilken tur du har ! 30 kr ,jepp det var verkligen ett fynd,hade oxå behövt en sådan men din tur kanske smittar av sej ,hehe..Det var ju synd att saften blev lite för syrlig,rörde du varje dag med? Annars är det nog som du säger får minska på syran..Ha en SKÖN helg ,kram =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...