fredag 13 maj 2011

Blanda, blanda, blanda...


Huh, vad det är snuskigt dyrt med färg!

Vi skulle köpa vit färg till panelen i syrummet. 650 spänn för 3 liter! Det är sjukt.
Helt sinnesjukt. Tur jag hade rabatt... Annars hade jag seriöst gått därifrån direkt!
Vad gör man då som snål, fifflande återbrukare om man behöver rosa färg?
Blandar!
För vit färg hade vi, o röd också.
Vad är rött plus vitt?


Rosa!

Mmmm...mumma!

Vad jag har målat får ni se en annan gång.
Är det förresten någon som kan gissa vilken färg mina fötter har idag? ;-) hihi.

12 kommentarer:

Maria sa...

Ska bli spännande att se vad du målat.... Tror nog att dina fötter antagit en väldigt rosa nyans!

Anki sa...

En riktigt snygg nyans du fick till där! Åtminstone på min bildskärm :D

Anita Tørmoen sa...

Pink er kult!

Petra / Popetotrora sa...

Hjälp, vilken snygg färg det blev!! :-)

Tina sa...

Väntar med spänning på resultatbilder! Jag gissar att du inte behöver sätta nagellack på tånaglarna. ;)

Hamrånge slöjdare sa...

Det blev vacker färg! Jag tror att dina fötter är väldigt rosaprickiga.

Misemor sa...

Kan være at dine føtter har en rosa antydning ja. Hehe... Blir fint å se hva du har malt i den fargen. Klem Misemor

Annefia sa...

Jättesnygg färg!!! Hm.. Jag gisar på att fötterna BÅDE är rosa OCH röda och vita

Mia stickar sa...

Vilken fin sjal härnere!

Eva sa...

Polkagrisfötter blir min gissning:) (Hur ser Ebbe ut förresten? "Hjälper" han till?)
Här försöker jag sprida det med kort av tapetrester. Räddade en glömsk jag nu när ett kort måste iväg och inga fanns hemma:)Ut i källaren efter lådan med hittade tapetbitar!

Mmatilda sa...

Ser att det har försvunnit inlägg lite här o där, måste vara för att det är fredag den 13e eller?

Madeleine sa...

Vilken alldeles ljuvlig färg! :D Nu vill jag också måla!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...