onsdag 27 oktober 2010

Spöken i djungeln! o tävlingstips.

Några spöken har hamnat i en djungel...



Men hjäääälp! Ett monster!


Fast det är ingen fara...spökena är nu i tryggt förvar hos Ljuvligt lantligt. Men schhhh! det är ganska hemligt, det är en jättehemlig julhemlis. Inte skvallra, lova! Hoppas de små mottagarna blir glada när de får sina julhemlisar :-)

Och ooops! Mönsterarkivet firar ju 500 000 besökare med en massa tävlingar. Just nu kan man vinna valfria produkter från Garntjänst!


 Imorgon ska jag iväg på spännande äventyr, textila äventyr! Åhh, så spännande!
Jag lovar att rapportera sen. Sov sött.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Söta små spöken!

Sandra sa...

Vilka fina spöken! :D

Maria sa...

Så söta spöken! Jag fick mig ett gott skratt när jag såg katten komma tassande över dem. Hoppas att de inte skrämde kisse alltför mycket.
Ha en mysig textildag!
Kram, Maria

skapa och inreda sa...

Söta de är dina små spöken :)
Textila äventyr? låter kul.
Kram Annika

Hedvig sa...

Oj, textila äventyr låter spännande! Ser fram emot rapport! :)

SUADDA sa...

Jasså de har rymt iväg dina sötnos-spöken!
Hm...de är kanske inte så oskyldiga som de ger sken av ändå ! ;D
Textila äventyr låter spännande!

-Jo jag trivs jättebra med min "ÄppelGrannySmith-gröna" verktygslåda där jag förvarar "just-nu-projekt" =D
Jättepraktisk! Köpte den på Clas Olson. Blev kärlek vid första ögonkastet!

Kramiz!

Anita Tørmoen sa...

Så søte de er. Og katten din er en supersøt modell:)

Nettan sa...

Jag gillar garnspöken, de har en sån mys-skrämsel-aura över sig =) Dina var synnerligen söta dessutom!!

Ingmarie sa...

Hej !
Kul att du kollar in hos mig !
Du fråga om petflaskgarnet ,
Det heter LOL
kommer från MARKS&KATTEN
Jag har köpt i butik i Landskrona som heter Nystat .
Hon har även internet handel.
Ett mysigt garn att sticka/virka i.
stickor 5½.
Ha det bäst !
Vilka gosiga små spöken

Sirpa sa...

Grattis til vinsten hos Lillesissis!
Ha en mysig fredag!
Kram Sirpa

Black Iris sa...

Nämen oj vad jag hade mycket att läsa här. Jag har inte haft så mycket tid för bloggandet ett tag. Jobbat hur många nätter som helst och sen när jag får en ledig dag är det miljoner saker som ligger efter i hemmet.
Nu är jag i alla fall uppdaterad och tackar för tävlingstipsen.
Virknålsburken var förresten jättesöt och det är ju de små spökena också.

Kram Maidi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...