tisdag 8 juni 2010

Dags att avslöja vinnarna!

Ja, då var det dags att avslöja vilka som har vunnit! Tycker själv det är så spännande...
Måste först säga tack till alla som har varit med, och framförallt tack för alla fina kommentarer! Det är det allra bästa med att blogga!

Kolla så mycket lotter! Wow! 196 stycken räknade jag att det blev! Helt otroligt!
Jag som tänkte att jag kunde vara nöjd om 20 ville vara med, och så blev det 109 stycken!


Så, nu är alla lotter i skålen, och då måste man ju blanda om lite...


Blanda,blanda,blanda...
Skålen var visst lite liten...

Oj oj! Så kom en vindpust, och lotterna virvlade iväg.
Men jag lovar, jag ska plocka upp alla!


Sådär, nu är alla lotter på plats igen, så det är bara att doppa handen och dra en lott...

Är jag elak som håller er på halster? Hihi.



Titta, jag fick tag i en lott! Vad står det på den då? Bäst att veckla upp den!


Där står det: Therese Nilsson! Grattis, du har vunnit garnpaketet!

Vad jag förstår har du ingen blogg, men ibland behöver man ju bara en lott för att ha tur!

Hoppas du blir glad! Jag kommer snart att skicka ett vinnarmail till dig, om du inte hinner läsa detta först! I så fall kan du maila din adress direkt.
Men oj, här är visst fler bilder...bäst att kolla efter vad det är.


Det var ju inte riktigt slut där, för bonusvinsten ska ju också dras!
Så det är bara att blanda igen....

Och så fick jag tag på en lott även denna gång! Djupt nere i skålen...

Bäst att jag vecklar upp denna också... eller? Jodå.

Och där står det:



Sanna med bloggen Pyssligt ! Grattis till dig, du har vunnit tillbehörspaketet!

Hoppas du har lite alla möjliga pyssligheter för dig, så du får användning av alla små tillbehör! Skickar med några säkerhetsögon också, så hoppas det blir någon figur/amigurumi.
Det var ju riktigt roligt med en liten tävling! Och att besöksräknaren passerade även 2000 innan tävlingen var slut är också jätteskoj!

Jag kommer att fixa lite med bloggen framöver, har suttit o stirrat på html-koder hela dagen... men har lyckats få tre kolumner nu, utan att förlora alla widgets och bilder. Det är bra!
Nu måste jag bara fixa rubriken och lite sånt, så hoppas ni står ut! Bloggen kommer i alla fall vara igenkännbar, det lovar jag!
Hoppas ni alla sover riktigt sött nu.

18 kommentarer:

skapa och inreda sa...

Tack för en trevlig tävling! Grattis till er som vann:)
Kram Annika

SUADDA sa...

Hm....spännande värre var detta!
Och grattis till er som vann! =)

Vad fint du har fått det här på bloggen!
Ja, det är lätt till att man försjunker i html-koder så man glömmer både tid och rum! Det gör i alla fall jag! ;)

PS. Är lite avundsjuk på dina rundade hörn...och de blå rutorna som inte sitter ihop med resten av resp. sidokolumn. Har du fixat detta själv? Bra gjort! Jag vill också ha det! ;)

Rosenvante sa...

Vilken härlig dragning du bjöd på, tack för den och för tävlingen.
Stort grattis till vinnarna också.

Nettan sa...

Jätte spännande dragning det blev! =) Grattis till vinnarna, och tack för tävlingen Fiff!

Natti natt!

Anonym sa...

Grattis till alla som vann! Det var en rolig tävling och en bra dragning!
/Fanny

Unknown sa...

Grattis grattis, hurra, hurra, hurra till vinnarna! :-)

Sanna sa...

Tack snälla, vad glad jag blev när jag såg att jag vunnit. Tack även för en trevlig tävling och för en jättefin blogg.

Kram Sanna

Caroline sa...

Grattis =) Och tack för en supertävling!

ÄNGLASTINA sa...

Lyckliga vinnare.Kul att så många va med o tävlade.
PS Det är pärlor på mina kanelbullar.
Ha en bra dag!

Maria sa...

Spännande dragning - grattis, ni som vann!
Intressant att du ska fixa med bloggen. Jag är nybörjare, så jag har inte lärt mig så många finesser ännu. Men det kommer väl....
Kul att "träffa" andra pyssliga på detta sätt!
MARIA

Lobben sa...

Grattis till er som vann.

Soili sa...

Grattis till alla vinnarna.
Du har fått det fint på bloggen.Ja vågar inte ge mej in i html-djungeln.

Crispy sa...

Fiff, could you send me your e-mail address? We could communicate better about your header :0)

My e-mail address is crispybrin at Yahoo dot com

I might have an idea to fix this :0)

Crispy

Anonym sa...

Åh, vad glad jag blev och chockad!!Jisses vilken tur jag måtte haft!! Oj, oj ,oj!! Jag har mycket riktigt ingen blogg men en hemsida ;)
Älskar bloggar om pyssel och virkning av olika slag och den här bloggen är ju så mysig!!
/Therese
http://medlem.spray.se/paradisetnilssonth/index.htm

bokstickan sa...

Vilken olidlig spänning! Kul tävling och grattis till vinnarna! Ser fram emot att se hur du fixar med bloggen.

skapa och inreda sa...

Du undrade över vad man gör med en garnvinda. Garn som köps som härvor får man göra egna nystan av, man kan sätta härvan över en stol, be någon hålla härvan mellan sina händer och nysta sina nystan för hand. Det går mycket fortare och blir bättre nystan med hjälp av vinda och nystare.
Kram Annika

Caroline sa...

Vet du vad Maja! Det var nog lite jobbigt att montera med ståltråd så jag håller nog med dig-litegrann iaf =)
Hoppas vädret är finare hos dig än här!!

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Svar:

Hehe man lär sig av sina misstag. Om jag ska ha fler bananer i väskan så får jag nog också ta och skaffa mig ett sådant bananfodral :)

Hoppas du har en trevlig helg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...