lördag 8 maj 2010

Fiffilurerna!

Som säkert några av er redan vet, så har jag fått en fågelart uppkallad efter mig!
Jag är så väldigt stolt över detta, och tycker såklart att det är ett utmärkt namn på en fågel..!
Det är Pysselstugan som har gjort detta mönster (och tagit det fina fotot).
Mönstret hittar ni HÄR.

Jag ska snart virka min egen fiffilur, när de mest brådskande projekten är över.

Om det är någon som har gjort en egen fiffilur får ni väldigt gärna berätta det, för då blir jag lite glad i själen :-)!
Hoppas ni har en lika fin vårdag som fiffiluren på bilden!

9 kommentarer:

Linn sa...

Åh, vad söt den var! ^^
Kolla gärna min blogg! ;)

Tigris Predikantan sa...

Vad fiffigt ... och stolt måste du ju vara!
:)

Nettan sa...

Hejsan Fiff!

Vad glad jag blir av att se fiffiluren hos dig, passar utmärkt på din fina sida =)
Hojta gärna till om du gör egna fåglar, vore roligt att se!

Ha en härlig lördag!

SUADDA sa...

Ja, vad kul att få en fågelart (som dessutom är så fina) uppkallad efter sig som !
Ett stort grattis till dig!
Hm....med tiden kanske denna fågelart sprider sig upp till Sundsvall också ;)
Ha en bra fortsättning på helgen!

Anki sa...

Oj ... nu fick jag ytterligare en grej på "vill-göra-listan" ...

Ingrid sa...

Roligt att du är med och tävlar :) Lycka till! kram på dej

skapa och inreda sa...

Tittar in till dig och önskar dig en bra dag, trots att värmen inte riktigt vill komma. Det får bli en innedag med virkning och mys:)
Kram Annika

dorion sa...

Lycka till i tävlingen :)

Catty sa...

Virkade min Fiffilur för snart 2 år sedan och hade lagt upp bilder på min gamla blogg som tyvärr inte var långlivad när jag fick inflammation i handlederna... Har dock startat ny blogg nu och lagt upp bilder på min Fiffilur igen :)

http://cattylicious17.blogspot.se/2013/03/fiffilur.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...