torsdag 27 maj 2010

Ett litet inlägg om tävlingen

Jag vill bara förtydliga vad som gäller i tävlingen, och hoppas att det inte har missuppfattats!
Första pris är alltså HELA garnpaketet. Bonuspriset är amigurumi/pyssel-sakerna. Och jag kommer att smyga med några säkerhetsögon i bonusvinsten! Skulle den som får den vinnande lotten i bonusvinsten inte vara amigurumipysslare så går det bra att få ett nystan mohairgarn också. Säg i så fall till när jag meddelar vinsten

Det är fantastiskt roligt att så många vill vara med! Det trodde jag aldrig! Har suttit och skrivit lotter som bara den, och jag tycker själv det ska bli jättepsännande att dra vinnaren!

Sov gott allesammans, och glöm nu inte bort tävlingen! Vill du tävla så skriv en kommentar till det ursprungliga tävlingsinlägget.

1 kommentar:

Katrina sa...

Oh tävling! Den får jag anmäla mig till sen. Knit Pro frågade du om.
Kolla på bilder, ex. här: http://www.garnkorgen.se/product_info.php?cPath=450_451&products_id=3278. Eller gå in på garnkorgen.se och sen välj Knit Pro på vänstra sidan.
Vad det är? Jo det är stickor som är supersköna att sticka med! De jag har och gillar är rundstickorna. Ett set med massor olika strl av stickor och olika längder av kablar. Så väljer man själv vilken strl på stickor man vill ha och vilken längd på kabel man vill ha så skruvar man på stickorna och börjar sticka! :)
http://www.knitpro.eu.
Jag har skrivit om stickorna när jag köpt dem: http://designkatrinaliden.blogspot.com/2009/06/en-present-till-mig-sjalv.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...